پیمنت استیت

تعیین وضعیت پرداخت های اینترنتی

راه حل ایمن و سریع خدمات پرداخت ‌های بین‌المللی اینترنتی

به دلیل نوسانات ناشی از افزایش 75 امتیازی نرخ بهره فدرال رزرو، قیمت بیت کوین به 20.8 هزار دلار رسید

 

 فدرال رزرو همانطور که انتظار می رود عمل کرده است و نظرات جروم پاول(Jerome Powell)، در راستای جهش بیت کوین/دلار آمریکا در رسانه ها منتشر شده است.

بیت کوین

  در 2 نوامبر به دلیل اینکه فدرال رزرو ایالات متحده چهارمین افزایش متوالی 0.75 درصدی نرخ بهره را تصویب کرده است، نوسانات بازار سریع رخ داده است.

نمودار شمعی 1 ساعته . بیت‌کوین/دلار آمریکا منبع: TradingView

فدرال رزرو به افزایش های بیشتری اشاره می کند.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیت‌کوین/دلار آمریکا ابتدا به 20200 دلار کاهش یافت و سپس به‌طور لحظه‌ای به 20800 دلار بازگشت.

فدرال رزرو در بیانیه ای افزایش 0.75 درصدی را که فشرده ترین برنامه اعمال شده در چهل سال اخیر است، تأیید کرد.

کمیته به دنبال دستیابی به حداکثر اشتغال و تورم با نرخ 2 درصد در بلندمدت است. در حمایت از این اهداف، کمیته تصمیم گرفت تا محدوده هدف برای نرخ وجوه فدرال را به 3-4/3 تا 4 درصد افزایش دهد.

بر اساس پیش بینی های کمیته، افزایش مستمر در محدوده هدف برای دستیابی به مواضع سیاست پولی که به اندازه کافی محدودکننده باشد تا تورم را در طول زمان به ۲ درصد برگرداند، مناسب است.

تحلیلگران از مدت‌ها قبل پیش‌بینی کرده بودند که نوسانات بازار در راستای تصمیم‌گیری نرخ بهره افزایش می باید. در زمان نگارش این مقاله، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در مورد این تصمیم گیری که بازارهای ارزهای دیجیتال و دنیا به شدت به نشانه های مسیر آن چشم دوخته بودند، اظهارنظر کرده است.

"مراقب باشید، نوسانات در طول این رویداد بالا خواهد ماند، فیک اوت ها قبل از انجام حرکت واقعی اتفاق می افتد!" میکائل ون د پوپ، بنیانگذار شرکت تجاری Eight، به دنبال کنندگان توییتر گفت:

در پی تصمیم گیری های فدرال رزرو به طور گسترده ای انتظار می رود، طبق نتایج ابزار FedWatch گروهCME، با گزارش کوین تلگراف در مورد نظریه ای مبنی بر اینکه پایبندی به اسکریپت همچنان به کریپتو کمک می کند، تاکید کرد.

نمودار احتمالات نرخ هدف فدرال رزرو منبع: CME Group

 

این افزایش قیمت ها تا کی می توانند ادامه داشته باشند؟

اگر پاول به افزایش‌های آهسته‌تر احتمالی یا چرخش در سیاست اشاره کند، وضعیت ممکن است به طرز چشمگیری تغییر کند.

مرتبط: معیار جدید بیت کوین نشان می دهد که قیمت 20 هزار دلاری بیت کوین در بازار کنونی "فوق العاده ارزان" است.

"بازاری که با کاهش 13 درصدی از پایین ترین سطح خود، 75 واحد در ثانیه پیش بینی می شد. همچی تحت فشار است." به اختصار از حساب محبوب CryptoISO

ما می‌دانستیم که فدرال رزرو یک کاستن یا مکث را گزارش کرده است، نه یک محور، با داده های بدست آمده که نشان می دهد جریانان بازار چگوه است، بیشتر یک ارزیابی مجدد می باشد.

 75 bps هر بار کار نمی کند.

نمودار نرخ بهره فدرال منبع: فدرال رزرو سنت لوئیس

بر اساس این بیانیه تایید شد که مقامات فدرال رزرو به اتفاق آرا به 75 درصدی افزایش نرخ بهره رای داده اند.

نظرات و عقاید بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات سایت پیمنت استیت نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری در سرمایه گذاری در بازار تحقیقات خود را انجام دهید.