پیمنت استیت

تعیین وضعیت پرداخت های اینترنتی

راه حل ایمن و سریع خدمات پرداخت ‌های بین‌المللی اینترنتی

بیت کوین و اتریوم در حال بازگشت هستند، آیا بیگ آیز (Big Eyes) می تواند در اقتصاد در حال رشد کریپتو س

 

 نیروگاه های ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در حال بازگشت غیرمنتظره هستند. پس از یک ماه سخت در روند نزولی و کاهش تدریجی ارزش ارزهای دیجیتال، به نظر می رسد دو ارز دیجیتال مطرح دوباره در حال افزایش هستند.

در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین 20632.02 دلار قیمت دارد که از حدود 19000 دلار در 24 ساعت گذشته افزایش داشته است. در همین حال، اتریوم از حدود 1300 دلار به بیش از 1500 دلار رسیده است.

در واقع، اکتبر ماهی است که به نظر می رسد ارزهای دیجیتال به شکوفایی رسیده اند. کمی بیش از یک سال پیش، بیت کوین به یکی از بالاترین نقاط قیمتی خود یعنی 64284.59 دلار رسید این در حالی بود که اتریوم از 4000 دلار گذر کرده بود. سپس در ماه نوامبر همان سال، هر دو ارز دیجیتال به سودآورترین قیمت‌های خود دست یافتند.

نکته این است که پاییز زمان مناسبی برای سرمایه گذاری روی کوین های دیجیتالی که هنوز در حال پیش فروش هستند می باشد(مانند Big Eyes Coin (BIG)). در حال حاضر منطقی نیست که روی کوین های بزرگ بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرد زیرا سرمایه اولیه پرهزینه تر می باشد.

صرف نظر از این مورد، با توجه به اینکه اقتصاد کریپتو در شرف عبور از زمستان خود است، کوین های تازه‌وارد دنیای دیجیتال مانند Big Eyes Coin احتمالاً از افزایش علاقمندان به صنعت کریپتو، سرمایه‌ بیشتری را جمع‌آوری می‌کنند.

 

با بیت کوین درآمد زیادی کسب کنید

بیت کوین در سال 2009 به عنوان جایگزینی برای ارز مبتنی بر فیات مانند پوند، دلار و یورو ایجاد شد. بیش از ده سال بعد، هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که این کوین دیجیتال چقدر سودآور بوده است.

کسانی که در نزدیکی آغاز به کار روی بیت کوین سرمایه گذاری کردند و وجوه خود را برداشت کردند، مقدار زیادی سود از طریق این سرمایه گذاری به دست آوردند.

بیت کوین نیز به تدریج به عنوان یک ارز رایج پذیرفته می شود و شرکت های مطرحی مانند ویکی پدیا، مایکروسافت و کینگ برگر قبلاً این ارز دیجیتال را به عنوان یک روش قانونی پرداخت می پذیرند.

در اتریوم سرمایه گذاری کنید و مسیر را برای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز آسان کنید

مشابه بیت کوین، اتریوم توسط مجموعه ای از شرکت ها نیز به عنوان گزینه ایی برای پرداخت پذیرفته می شود، مانند Travala،  Amazon و Overstockبا این حال، ارزش اتریوم از ارزش تکنولوژیکی عظیمی که برای جهان کریپتو ایجاد می شود ناشی می‌شود.

اتریوم به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های غیرمتمرکز را بدون دخالت اشخاص و شرکت های ثالث ایجاد کنند. بنابراین، شرکت ها و افراد بر برنامه های ایجاد شده سلطنت دارند و همه چیز را می توان در برنامه های ایجاد شده کاملاً مخفی نگه داشت.

کوین بیگ آیز (Big Eyes) برای اصلاح ارزهای میم (Meme) آمده است.

 

  مقاله مرتبط: درباره ارز بیگ آیز (Big Eyes)

 

بیگ آیز رمزارز جدیدی است که در عرصه ارزهای دیجیتال وجود دارد، اما با بیش از 8.5 میلیون دلار جمع‌آوری شده در طول پیش‌فروش خود و تضمین عرضه Tier 1 CEX ، این میم کوین پتانسیل خارق‌العاده‌ای در بازار پیدا کرده است.

ارز بیگ آیز که با نماد گربه‌های بامزه نشان داده می شود، قرار است با ارزهایی مانند Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) که از لحاظ تاریخی بر اقتصاد ارزهای دیجیتال  تسلط داشته‌اند، رقابت کند.

 

برای شروع، کوین بیگ آیز قصد دارد ده NFT برتر را منتشر کند.

علاوه بر این، سکه چشم بزرگ با پاکسازی اقیانوس ها در دنیای واقعی و خارج از دنیای NFT می خواهد تغییرات مثبتی در محیط زیست ایجاد کند. این کوین قصد دارد 5 درصد از کل عرضه خود را به خیریه های پاک سازی محیط زیست در اقیانوس ها اهدا کند، این اقدام  در جهت کمک به جلوگیری گرم شدن زمین و در نتیجه آن پرورش ماهی های سالم بیشتر  می باشد.

خارج از انگیزه های بشر دوستانه این کوین دیجیتال، این شرکت به شما پیشنهاد کرده است که با استفاده از کد BEYES578 می توانید برای دریافت جایزه خود روی سکه های خریداری شده اقدام کنید.

 

مقاله مرتبط: NFT چیست؟

 

 تاریخ خبر:

31 اکتبر 2022