پیمنت استیت

تعیین وضعیت پرداخت های اینترنتی

راه حل ایمن و سریع خدمات پرداخت ‌های بین‌المللی اینترنتی

قیمت بیت‌کوین و اتریوم – شاخص ترس و طمع سیگنال‌های «خطر شدید» می‌دهد

 

اکثر ارزهای دیجیتال در اوایل 11 اکتبر در وضعیت منفی قرار گرفتند، زیرا ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در روز گذشته 3.26 درصد کاهش یافت و به 916.30 میلیارد دلار رسید. با این حال، در 24 ساعت گذشته، حجم کلی بازار کریپتو با 63.81 درصد افزایش به 54.09 میلیارد دلار رسید.

حجم کلی دی‌فای 3.64 میلیارد دلار بود که 6.73 درصد از کل حجم 24 ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌داد. حجم کلی تمام استیبل کوین ها 51.01 میلیارد دلار بود که 94.31 درصد از کل حجم 24 ساعته بازار کریپتو را تشکیل می داد.

در طول ساعات معاملاتی آسیایی، بیت کوین اندکی نزولی معامله می شود و طی 24 ساعت با 2.05 درصد کاهش به 19061.16 دلار معامله می شود. در حالی که دومین ارز دیجیتال پیشرو، اتریوم، با 3.28 درصد کاهش به 1279.64 دلار رسید.

 

شاخص ترس و طمع سیگنال "خطر شدید"

سرمایه گذاران در صنعت بی ثبات ارزهای دیجیتال اغلب احساسات شدیدی را نشان می دهند. هنگامی که بازار بالا می رود، بخل می تواند باعث شود افراد به روشی رفتار کنند که بعداً پشیمان شوند (ترس از دست دادن). همچنین مشاهده اعداد قرمز اغلب باعث می شود که افراد به دلایل غیر منطقی سکه های خود را بفروشند .

شاخص ترس و طمع اینجاست تا شما را از تصمیم گیری های غیرمنطقی بر اساس احساسات خود محافظت کند.

در روز سه‌شنبه، بازار ارزهای دیجیتال در حالت «خطر کردن» باقی ماند و شاخص ترس و طمع نشان‌دهنده «ترس شدید» بود. به طور معمول، سرمایه گذاران از دارایی های پرخطر اجتناب می کنند و به سرمایه گذاری در دارایی های امن مانند دلار آمریکا، طلا و اوراق قرضه دولتی ادامه می دهند.

ترس شدید می تواند نشان دهنده این باشد که سرمایه گذاران بیش از حد نگران هستند. این می تواند زمان خوبی برای خرید باشد.

 

قیمت بیت کوین

قیمت فعلی بیت کوین 19071.56 دلار و حجم معاملات 24 ساعته 2.9 میلیارد دلار است. بیت کوین در 24 ساعت گذشته 2.01 درصد کاهش داشته است.

 

قیمت اتریوم

قیمت فعلی اتریوم 1280.18 دلار است و حجم معاملات 24 ساعته آن 9.6 میلیارد دلار است. در 24 ساعت گذشته، اتریوم 3.44 درصد کاهش داشته است.

عرضه اتریوم کاهش می یابد

در حالی که موسسات بانکی جهان با تورم بی‌سابقه برخورد می‌کنند، اتریوم با یک معمای معکوس مواجه است.

گزارش ها حاکی از آن است که از روز شنبه، عرضه اتر نزدیک به 4000 توکن کاهش یافته است، اما قیمت پاسخ مناسبی نداده است.

تا به امروز، قیمت اتریوم در همان دوره زمانی 3.6 درصد کاهش یافته است و به 1307 دلار علیرغم کاهش مقدار اتریوم رسیده است.

برای اولین بار از زمانی که شبکه اتریوم در سپتامبر تغییر تاریخی خود را برای اثبات سهام انجام داد، این شبکه وارد یک دوره تورم زدایی شده است و بیشتر از ایجاد اتریوم تخریب شده است.

یک پروژه توکن جدید، XEN Crypto باعث افزایش غیرمنتظره شبکه اتریوم و افزایش کارمزد تراکنش شده است. طبق گزارشات شبکه اتریوم این پروژه در 24 ساعت گذشته 40% کارمزد شبکه را شامل شده است.

به طور معمول، کاهش عرضه منجر به روند صعودی سکه می‌شود، اما در حال حاضر، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران در حال قیمت‌گذاری بر اساس انتظارات دلار آمریکا و افزایش نرخ فدرال رزرو هستند و اتریوم را تحت فشار نگه می‌دارند.

 

 

اظهارات پل تودور پشتوانه قیمت بیت کوین است

پل تودور جونز، یک سرمایه گذار با ارزش یک میلیارد دلار و مدیر برجسته صندوق های تامینی، روز دوشنبه با CNBC در مورد بیت کوین ئو وضعیت اقتصاد آمریکا صحبت کرد.

جونز شرکت سرمایه گذاری تودور را تأسیس کرد. فوربس ثروت او را در حال حاضر 7.5 میلیارد دلار تخمین زده است.

 

پیش بینی قیمت اتریوم و چشم انداز تکنیکالی

بر اساس پیش‌بینی قیمت اتریوم از محدوده معاملاتی 1300 تا 1400 دلاری در سمت نزولی و همچنین الگوی مثلث متقارن عبور کرده است اتریوم یک الگوی کندل نزولی به نام "سه کلاغ سیاه" در نمودار 4 ساعته تشکیل داده است که احتمالا اتر را تحت فشار نگه می دارد.

انتظار می‌رود که شکست الگوی مثلثی اتریوم را به سمت سطح حمایت فوری 1262 دلار سوق دهد. حمایت بعدی اتریوم محدوده 1219 میباشد.

هنگامی که از جونز پرسیده شد که آیا او هنوز بیت کوینی دارد در پاسخ به سؤالی در مورد استفاده بالقوه آن به عنوان پوشش تورمی، جونز گفت :

"من همیشه یک تخصیص کوچک به آن [بیت‌کوین] داشته‌ام... در زمانی که پول زیاد، هزینه‌های مالی زیادی وجود دارد، چیزی مانند رمزنگاری، به‌ویژه بیت‌کوین و اتریوم، که در مقطعی ارزش خواهد داشت.

علاوه بر این، ما باید تعدیل مالی داشته باشیم."

وقتی از این میلیونر سوال شد که آیا ارز دیجیتالی که او به آن اشاره کرده است "با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت فعلی ما خواهد بود"، گفت: "اوه، بله، فکر می کنم اینطور باشد."

جونز در مورد ارزیابی خود از اقتصاد آمریکا  در پاسخ به این سوال که آیا اقتصاد در حال رکود است؟ توضیح داد:

"نمیدونم الان شروع شد یا دو ماه پیش. ما همیشه متوجه می‌شویم و همیشه از شروع رسمی رکود متعجب می‌شویم، اما من فرض می‌کنم که قرار است وارد رکود شویم."

 

پیش بینی قیمت بیت کوین و چشم انداز تکنیکالی

بر اساس پیش‌بینی قیمت بیت کوین به سمت سطح حمایت فوری 18970 دلار سقوط می کند. الگوی پایین سه گانه احتمالاً پشتیبانی را در اینجا گسترش می دهد و اگر بیت کوین بتواند بالاتر از این سطح باقی بماند، ممکن است دوباره به عقب برگردد.

بیت کوین همچنان نزولی است و میانگین متحرک 50 روزه مقاومت قابل توجهی در 19850 دلار ایجاد می کند. از طرف دیگر، شکست به زیر حمایت 18970 دلار ممکن است بیت کوین را به سطح 18416.59 دلار یا 17709 دلار برساند .

یک الگوی مثلث نزولی در تایم فریم روزانه باقی می ماند و احتمالا بیت کوین را تا زمانی که از سطح مقاومت 20275 دلاری خارج شود نزولی نگه می دارد.

بیت کوین این پتانسیل را دارد که سطح مقاومت بعدی 21905 دلار یا 22760 دلار را در صورت بالا رفتن از 20475 دلار به چالش بکشد.