پیمنت استیت

تعیین وضعیت پرداخت های اینترنتی

راه حل ایمن و سریع خدمات پرداخت ‌های بین‌المللی اینترنتی

NFT هنری در مسیر دبیت کارت ها! اپلیکیشن ارزهای دیجیتال hi و Mastercard هوای شما را دارند

آلفا:

 دبیت مسترکارت hi در شش نوع ارائه می شود که به سطح عضویت کاربر این اپلیکیشن بستگی دارد. مشتریان می توانند با قرار دادن  HIکه توکن اصلی hi می باشد، عضو شوند. عضویت با قیمتی در حدود 10 یورو شروع می شود.

 

 مقاله مرتبط: NFT چیست؟

 

اهمیت این خبر:

کسب‌وکارهای قدیمی همچنان به فضای Web3 فشار می‌آورند، اما دلیل مهم بودن آن از زمینه ساختاری آن ناشی می‌شود. هر چه برندهای بزرگ مانند Mastercard با دنیای NFT، حتی تنها از نظر زیبایی، همکاری کند، گرایش کاربران به آنها بیشتر می شود، که در نتیجه پذیرش این فناوری را تسریع و گسترده تر می سازد.

کریستین راو، معاون ارشد بخش  ارزهای دیجیتال و Fintech Enablement  در Mastercard در مطبوعات گفت: «از آنجایی که علاقه مصرف کنندگان به ارزهای دیجیتال و NFT همچنان در حال رشد است، ما متعهد هستیم که آنها را به عنوان یک انتخاب پرداخت در دسترس برای جوامعی که مایل به استفاده از آنها هستند تبدیل کنیم. "ما مفتخریم که با hi  کار می کنیم تا به رشد این نوآوری در بازار ادامه دهیم و این کارت های قابل تنظیم را همراه با ایمنی و امنیت مورد انتظار از Mastercard فعال کنیم."

 

  مقاله مرتبط: مقدمه ای بر Web3

 

این اولین همکاری مسترکارت با NFT نیست. در ژانویه، این شرکت با Coinbase همکاری کرد تا به کاربران این پلتفرم اجازه دهد تا NFT ها را با استفاده از کارت اعتباری یا دبیت کارت های Mastercard بدون نیاز به خرید رمزارز خریداری کنند. همچنین در ماه ژوئیه با شهر میامی همکاری کرد تا با راه اندازی یک مجموعهNFT  پنج هزار نفره از اثارهنری بیش از 50 هنرمند محلی حمایت کند.

این کارت به کیف پول کاربر در اپلیکیشن hi متصل می شود و از یورو، پوند، بیت کوین، ETH، USDT  و غیره پشتیبانی می کند.

در حالی که مزایای کارت نقدی بسته به سطح عضویت کاربران در hi متفاوت است، فقط اعضای ردیف "طلایی" و بالاتر - کسانی که روی 100,000 توکن اصلی اپلیکیشن  hi(توکن HI) یا بیشتر سرمایه گذاری کرده اند- می توانند چهره کارت خود را با یک کارت شخصی سازی شده توسط خودشان تغیر دهند. آواتار NFT کاربران  به‌طور راستی‌آزمایی مالک آن هستند، به شرط آن که طراحیNFT  با استانداردهای طراحی کارت Mastercard مطابقت داشته باشد.

 Mastercard و کارت جدید hi از NFT های طیف محدودی از مجموعه های NFT پشتیبانی می کنند، بطور مثال: CryptoPunks، Moonbirds، Goblins، Bored Apes و Azukis

 

هدف چیست؟

هدف Mastercard و Hi با ایجاد این کارت ها تغیر و تحول عظیم در Web3 نبود، اما این اقدام می تواند  در مسیر رشد این نوآوری تاثیرگذار باشد. قابلیت مشاهده این تغیرات برای این حرکت رو به جلو اهمیت دارد و هر چیزی که به عادی سازی و عمومی سازی ها دنیای مجازی NFT کمک کند، حتی دیدن یکی از کارت ها در دنیای مجازی در زمانی که شخصی پول قهوه خود را پرداخت می کند، حرکت جالب و خوبی است.

 

 تاریخ خبر:

 27  سپتامبر 2022